En güzel babalar...

Bugün ilk babalar günü heyecanını yaşıyorum,eskiden bana da sıradan bir gün gibi gelirdi. Hatta çoğu zaman unuturduk babamızın babalar gününü, tuhaf geliyor kulaklara biliyorum. Bence böyle olmasının bir çok nedeni var başta;

Erkek olarak çoğu zaman şiddetle özdeşleşmiş ve çoğu yerde Kadın düşmanı olarak lanse edilmişizdir.

Kötü profiller yüklenmiş, kahramanlıklarımız, savaşlarımız yorgunluklarımız ,sevdalarımız, aşklarımız yansıtılanların gölgesin de kalmıştır.

Hiçbir şeyi bilmiyorum belki ama ben bir baba olarak bir erkek olarak bunlarla anılmak bunlarla bütünleştirilmek istemem.

Çünkü güzel bir annem güzel kız kardeşlerim yengelerim kadın arkadaşlarım var. Baba olduğum için güzel bir oğlum ve onun her anını yaşatan güzel bir kadın var hayatım da.

Ve tüm kadınların bilmesini istediğim bir şeyler var.

Biz erkeklerin de Kocaman yürekleri, sevdaları, aşkları, savaşları var.

Eve hasretle koştuğumuz kapılar açılınca gözlerimizin içi güldüğü, canları acıdığını da 

Canımızın gittiği kocaman yürekleri var.

Bunca mücadele beraber daha güzel günlerimiz içindir...

Özcan Yüksekova 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar